Yahoo! Avatars

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Utolsó kommentek

Konkrétabban:

2010.02.24. 19:57 fl0werstar

Hát, már találtunk potenciális helyszínt, de nem akarom elkiabálni! :)

A lényeg mindenesetre az, hogy alapvetően szép természeti környezetben legyen, ahol elférünk (30-40 fő) és ha rossz az idő/hidegebb kezd lenni, bent lehessen folytatni.

A szervezést illetően 2 alapszabályt tartok szem előtt.

1) Már az elején (najó, nem egészen az elején, és addig elég idegesítő is volt a helyzet) megállapodtunk abban, hogy kinek milyen elem a fontos. Például én igazi menyasszonyi ruhát szerettem volna, na nem abroncsosat, de nem is koktél-ruhát. A párom a finom ennivalóhoz ragaszkodott, a helyszínt pedig egyszerre vágtuk rá (zöld!:D). Ezekből tehát nem engedünk.

2) Megtudtam, hogyha kicsit szélesebb a látőkörünk, olcsóbb minden. Egyértelmű, hogy menyasszonyi ruhát menyasszonyok vesznek/bérelnek, tehát ott nem lehet letagadni. De sok helyen nem jó azzal kezdeni az ajánlatkérést, hogy esküvőre lesz.

Emlékszem, milyen olcsó volt a szalagavatónkra a ruhabérlés, és bár sokat rendeltünk, a ruha nem volt rossz. Tehát nyilvánvaló, hogy a menyasszonyi felárral van dolgunk. Ha lenne varrónőm, akinél már varrattam (kosztümöt, akármit), biztosan onnan kérnék ajánlatot. Nem húzna le, mert átlátszó... De nincs, így aztán máshonnan rendelem.

Sok minden mással is ez a helyzet. Pl a virágokat is úgy fogom venni, hogy nem kötöm az orrukra. Persze nekünk nem is kell olyan sok, (hiszen csak a fogadás lesz Magyarországon) de azért ha sokat vesz az ember (vagy a menyasszony :D), biztosan van valami engedmény... Virágpiac sem rossz ötlet...

Smink... na, hát nem vagyok kifejezetten kétbalkezes, van néhány nagyon klassz videó a neten (itt összeszedtem a kedvenceim), amiből eltanulható a dolog csínja-bínja, így nem is kell sminkest fizetnem, aminek a töredékéből vett cuccokat meg is tarthatom! ;) A frizurámmal vagy ugyanez lesz a helyzet, vagy ismerőst kérek meg.

A fotóson nem érdemes spórolni, szerencsére ismerek jót! ;) De ha valaki nem, akkor is fontos, hogy jó képek maradjanak az esküvőről.

Hogy mitől lesz természetes?

Mint már írtam, csak pár dolgot szögeztünk le. De azt mindenképp, hogy stresszmentesre szeretnénk. :) Éppen ezért, ha valami nem megy úgy, megy másképp, nem fogunk ezen izgulni. Egyrészről tehát a készülődés és az esküvő hangulatában.

Emellett a helyszínt is mindenképpen a természethez közel választjuk, és dekorációnak is olyat szeretnénk, ami illik a helyszínhez, és fesztelen. Nekem jobban tetszenek a kerti-mezei virágok (najó, nem büdöske, hanem a szebbek!), mint az egzotikus költemények.

A ruhám is nagyon szép lesz, de kényelmes is egyben, a többieknek pedig semmi sincs megszabva.

Ételből is olyat szeretnék, ami nagyon finom :) Inkább legyen egyszerű (nem feltétlenül háziasra gondolok, én azt kevésbé szeretem, de van aki igen), mint fortélyos. És valamiért fontos nekem, hogy ne lehessen nézni, ki mennyit eszik a másikhoz képest... Nem tudom, ez csak nekem... :)

Amúgy zenét szerintem mi csinálunk -- na nem úgy! Összeállítok egy playlist-et, ami átvisz az estén, és maximum bele kell kattintani néha. Így tényleg hozzánk igazodik majd a zene, és nem a zenekarról/DJ-ről szól majd az este.

Hát így állnak eddig a terveink. De persze, gyorsan alakul, és biztos vagyok benne, hogy a végére nagyon jól sikerül majd!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotó zene menü ruha esküvő virág természetes szabadban smink dekoráció frizura

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszeteseskuvo.blog.hu/api/trackback/id/tr711787665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása